
Engelli Öğretmen Adayı olarak dağıtım yapılmak üzere Manisa Büyükşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü emrine atanan öğretmen adayları ile iletişime geçilerek Müdürlüğümüze teslim edeceği evraklar
ile ilgili tebligat işlemlerine başlanmıştır.
Engelli Öğretmen Adayları adreslerine gelecek tebligatı beklemek zorunda olmayıp aşağıda belirtilen belgeleri hazırlayarak Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesi Öğretmen Atama
Birimine teslim edebileceklerdir.
Duyurulur.
TESLİM EDİLMESİ GEREKEN EVRAKLAR
1.Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi; felsefe bölümü mezunlarından
16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge vb.) belgelerin aslı,
2.Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen engelli sağlık kurulu raporu,
3.Elektronik Ön Başvuru Formu (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilebilecektir),
4.Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
5.Nüfus cüzdanı/kimlik kartı fotokopisi,
6.Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
7.Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
8.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
9.Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair Sağlık Bakanlığının "erapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan
"e-Rapor Doğrulama" sisteminde doğrulanabilir sağlık kurulu raporu,
10.e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi istenecektir.
11.e-Devlet üzerinden alınacak e-mezuniyet belgesi
12.E-KPSS Sınav Sonuç Belgesi