İlimiz atanan öğretmenlerin Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması süreci Bakanlığımızca başlatılmıştır.
Atanan öğretmen adayları aşağıda belirtilen belgeleri elden veya posta ile Müdürlüğümüze 23/12/2024 tarihine kadar göndermeleri gerekmektedir.
Bakanlığımızca atama kararnamelerinin ilimize ulaşmasından sonra güvenlik soruşturması biten öğretmenler göreve başlatılmak üzere bilgilendirilecektir.
Belgeler:
1- Lisans diploması ve mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,
2- E-mezuniyet belgesi (E-Devlet sistemi üzerinden alınan),
3- Pedagojik formasyon belgesi ortaöğretim alan öğretmenliği Tezsiz yüksek lisans, pedagojik formasyon programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim sınıf öğretmenliği ya da İngilizce öğretmenliği sertifika programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
4- Yurt dışındaki Yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim kurulu başkanlığınca verilen yüksek öğretiminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki Yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
5- Son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
6- Mal bildirimi beyannamesi TIKLAYINIZ.
7- Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durum olmadığına dair sağlık kurulu raporu,
8- E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi,
9- Kimlik Fotokopisi,
10- İkametgah Belgesi,
11- Elektronik Başvuru Formu,
12- KPSS Sınav Sonuç Belgesi (Lisans düzeyinde),
13- Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi (Askerlik ise Terhis Belgesi).
Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü
İnsan Kaynakları Yönetimi Şubesi
Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Birimi