Page 55 - 81 ÇALIKUŞU Temmuz 2022
P. 55

GEMS  -  Gate  to  Entrepreneurial  Mentoring

                                                      Skills  isimli  projeleri  ile  Manisa  İl  Milli  Eğitim

                                                      Müdürlüğünün       2021     dönemi     Okul     Eğitimi

                                                      Akreditasyonu programına dahil olan Kanuni Sultan               E

                                                      Süleyman  Ortaokulu  grup  hareketliliklerini  9-16             R

                                                                                                                      A
                                                      Haziran     tarihleri   arasında     Danimarka’      da         S
                                                                                                                      M
                                                      gerçekleştirdiler.  Bu  proje  öğretmenlerin  mentörlük         U

                                                      becerilerini    geliştirmeyi  amaçlamaktadır.  Bunun            S
                                                                                                                      +

                                                      yanı sıra öğrencilerin doğru iletişim kurma, problem            O

                                                      çözme,  sorumluluk  alabilme  ve  takım  çalışması              K
                                                                                                                      U
                                                      becerileri; sosyal, sanatsal ve sportif alanlarda aktif         L

                                                      olma;  farklı  kültürler  ve  diller  konusunda  farkında       E
                                                                                                                      Ğ
                                                      olma;  Erasmus  fırsatlarından  haberdar  olma;                 İ
                                                                                                                      T
                                                      sürdürülebilir  çevreye  duyarlı  olma;  kişisel  gelişim       İ
                                                                                                                      M
                                                      konusunda öz farkındalığa ve öz güvene sahip olma;              İ

                                                                                                                      A
                                                      kapsayıcılığı  teşvik  etme;  Avrupa  EQF  seviyesinde          K
                                                                                                                      R
                                                      sürdürülebilir  bir  mesleki  gelişimin  oluşmasını             E
                                                      destekleme  gibi  alanlarda  gelişmesini  de  ilke              D
                                                                                                                      İ
                                                      edinmiştir.                                                     T
                                                                                                                      A
                                                                                                                      S
                                                                                                                      Y
                                                                                                                      O
                                                                                                                      N
                                                                                                                      U












                                                                                                                    263
                                                                                                                    5
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60