Page 27 - 81 ÇALIKUŞU EYLÜL 2022
P. 27

Hareketliliğin  ikinci  gününde  büyük  yaş  grubu  sınıfının  etkinlikleri  için  bahçeye  geçildi.  Bahçede  örüntü

     oluşturma,  kurallı  sıralama  etkinliklerinden  sonra  her  öğrenci  kendi  pizza  hamurunu  açarak  özgün  ürünler  ortaya

     çıkardılar. Yapılan ürünler hakkında sohbet edilerek sınıf içi grup STEM etkinlikleriyle güne devam edildi.



























           Hareketliliğin üçüncü gününde okulda STEM etkinliği

         dahilinde  kodlama  etkinliklerine  yer  verildi.  Okulumuz

         Robotik  Kodlama  atölyesinde  kullandığımız  BEE  BOT
         ile  öğrencilere  sırasıyla  etkinlikler  yaptırıp  öğrencilerin


         sıralama,  tahmin  ve  problem  çözme  becerilerinin
         pekiştirilmesi  ve  eğlenerek  öğrenme  amaçlandı.

         Ardından  kodlama  etkinlik  çalışma  sayfaları  yapıldı.

         Sınıf  içi  etkinliklerden  sonra  okul  bahçesindeki  STEM

         Eğitimi  için  tasarlanan  eğitici  oyun  materyalleri  ile

         oynanan oyunlar gözlemlendi.




















                                                                                                                    25
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32