Page 27 - 81 ÇALIKUŞU EYLÜL 2022
P. 27
Hareketliliğin ikinci gününde büyük yaş grubu sınıfının etkinlikleri için bahçeye geçildi. Bahçede örüntü
oluşturma, kurallı sıralama etkinliklerinden sonra her öğrenci kendi pizza hamurunu açarak özgün ürünler ortaya
çıkardılar. Yapılan ürünler hakkında sohbet edilerek sınıf içi grup STEM etkinlikleriyle güne devam edildi.
Hareketliliğin üçüncü gününde okulda STEM etkinliği
dahilinde kodlama etkinliklerine yer verildi. Okulumuz
Robotik Kodlama atölyesinde kullandığımız BEE BOT
ile öğrencilere sırasıyla etkinlikler yaptırıp öğrencilerin
sıralama, tahmin ve problem çözme becerilerinin
pekiştirilmesi ve eğlenerek öğrenme amaçlandı.
Ardından kodlama etkinlik çalışma sayfaları yapıldı.
Sınıf içi etkinliklerden sonra okul bahçesindeki STEM
Eğitimi için tasarlanan eğitici oyun materyalleri ile
oynanan oyunlar gözlemlendi.
25